Statuss:
Īstenošanā
ESF
pumpurs2.png

Projekta finansētājs: ESF

Status: Aktīvs

Projekta nosaukums: Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai

Projekta numurs: Nr.8.3.4.0/16/I/001

Projekta programma/SAM: Darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 8.3.4. specifiskā atbalsta mērķa “Samazināt priekšlaicīgu mācību pārtraukšanu, īstenojot preventīvus un intervences pasākumus”

Projekta budžets: 39 812 376 eiro

Projekta budžeta sadalījums: Eiropas Sociālā fonda finansējums 33 840 519 eiro un valsts budžeta finansējums 5 971 857 eiro

Galvenās aktivitātes

Projekta laikā paredzēts ieviest Īslīces vidusskolā, Mežotnes pamatskolā, Vecsaules pamatskolā un Bauskas pilsētas pamatskolā sistēmisku atbalstu priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas risku samazināšanai.

Tiks sniegts gan individuālais materiālais un konsultatīvais atbalsts izglītojamiem ar priekšlaicīgu mācību pārtraukšanas risku, gan sistēmiskais atbalsts riska grupas identificēšanai un uzskaitei, atbalstošas mācību vides izveidošanai, pedagogu profesionālajai pilnveidei un jauniešu iniciatīvu projektiem.


Koordinātors: Līga Kirilko

Kontaktinformācija: liga.kirilko@bauska.lv

Publicitāte

30.08.2022.

_eirop_soc_fonds_lv_id_eu_logo_ansamblis_esf_bw_0(2).jpg


Biedrība “TERRA NOVA VITAE” 2022. gada augusta sākumā Iecavas pamatskolā īstenoja PuMPuRS aktivitāšu projektu “Aizej tur, nezin kur, atnes to, nezin ko”
 

Projekta ietvaros, lai atvērtu jauniešu iekšējo potenciālu, izmantojot radošuma un radītspējas attīstīšanas neformālas mācību metodes, mērķa grupas jauniešu uzdevums - izveidot spēli. Katra dalībnieku komanda īstenoja ideju savas spēles radīšanai, izmantojot pieejamos materiālus, veicinot savu iztēli.
 

Projekts ilga piecas dienas. Katra diena deva jaunas zināšanas un atklāja jaunus talantus Bauskas novada jauniešu vidū. Sākotnēji tika izveidotas komandas, jaunieši mācījās sadarboties un izzināja viens otra stiprās puses, jo kopīgi turpināja strādāt, lai radītu savu komandas spēli. Tika apgūtas zināšanas un praktiski treniņi radošuma, dizaina domāšanas, komandas sadarbības un savstarpējo darbības principu izveidei, biznesa plāna veidošana, aprēķini, uzņēmējdarbības veidi, prezentācijas un biznesa projekta reklamēšanas iespējas, prototipēšana un testēšana.
 

Noslēgumā jaunieši izveidoja piecas oriģinālas spēles, kas palika skolas un jauniešu arhīvā un iespējams, ka tieši kāda no šīm spēlēm kādreiz nonāks pie kāda no mums, jo potenciāls un spēļu izspēlēšana un testēšana bija patiešām ļoti aizraujoša un interesanta. Pats lielākais pārsteigums visiem dalībniekiem ir tas, ka ir iespējams radīt kolosālas lietas, izmantojot savu radošumu, dizaina domāšanu un vienkāršus materiālus. 
 

Paldies Iecavas pamatskolai un tās jauniešiem par piedalīšanos, skolotājai Lilitai Gārbenai par sadarbību, paldies arī Bauskas novada pašvaldībai un PuMPuRS!

Vairāk par projektu sociālā tīkla Faceebook lapā TERRA NOVA VITAE un Instagram lapā terra.nova.vitae.


Šo jaunatnes iniciatīvas projektu pilnībā finansēja Eiropas Sociālā fonda projekts Nr.8.3.4.0/16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai (PuMPuRS).

pumpurs1.png

Autors: biedrība TERRA NOVA VITAE


30.08.2022.

_eirop_soc_fonds_lv_id_eu_logo_ansamblis_esf_bw_0(2).jpg

Noslēdzies projekts “I. am. I. - eju tālāk “ Bauskā

Bauskas pilsētas pamatskolā vasaras brīvlaikā notika sevis izziņas projekts “I.am.I - eju tālāk”, kuru finansē ESF un īstenoja biedrība “IN-LAAT”. Projekta klātienes aktivitātes tika īstenotas no 25. līdz 29. jūlijam. Projekta mērķis - jauniešu iekšējā potenciāla un resursu atvēršana.
 

Pirmās aktivitātes laikā - “ES un manas emocijas” jaunieši tika iesaistīti savu emociju izziņā – kā veidojas emocijas, kādas ir emocijas, kā atpazīt un vadīt emociju mainīgo dabu, jo ļoti bieži jaunieši un arī pieauguši cilvēki, emociju uzplūdos pieņem nepareizus lēmumus. Šī projekta mērķa sasniegšanas uzdevuma atrisināšanas viena no atslēgām ir rodama tieši emociju atpazīšanā un vadīšanā, lai nepieņemtu pārstiedzīgus lēmumus un nepamestu iesākot mācību darbu priekšlaicīgi.
 

Aktivitātē “ES un mana profesijas izvēle” - ar aicinājumu mest skatu nākotnē. Dažkārt iemesls kāpēc zūd motivācija, ir nākotnes redzējuma zaudēšana vai neesamība vispār. Tādēļ šī projekta ietvaros tika rūpīgi izplānota karjeras iespēju izpēte. Lai arī karjeras tēma ir ļoti plaša, tomēr izmantojot matricu – gribu- varu- vajag, kā pamata izpētes platformu, izdevās jauniešiem radīt nākotnes iespēju redzējumu.
 

Trešdiena tika veltīta brīvprātīgā darba aktvitātei. Jaunieši tikās ar jauniešu organizācijas “Laiks jauniešiem” vadītāju Ģirtu Jankovski. Dalībniekus viņš iepazīstināja ar jauniešu brīvprātīgo darbu, ar dažādām aktivitātēm un iespējām. Jauniešiem bija iespēja piedalīties labdarības pasākumā – zīmēt un rakstīt laba vēlējumus senioriem pansionātā. Skolēnus šī aktivitāte emocionāli uzrunāja, un viņi labprāt veica šo uzdevumu. Kopā ar Ģirtu Jankovski dalībnieki apskatīja jaunās telpas, kur Bauskas jauniešiem būs iespēja aktīvi darboties un jēgpilni pavadīt brīvo laiku.
 

“ES iepazīstu, izzinu, pastāstu” laikā mērķa grupas jaunieši tikās ar olimpisko spēļu dalībnieci Lieni. Šī diena tika veltīta āra dzīves aktivitātēm ar mērķi rosināt jauniešos veselīga dzīvesveida ieradumu veidošanos un dzīves prasmju stiprināšanu, kā arī aktualizēt fizisko aktivitāšu ietekmi uz garastāvokli, emocijām un mentālo veselību.
 

Piektās aktivitātes diena “ES un ķermeņa valoda” bija projekta īstenošanas pēdējā diena - jaunieši iepazina labas uzvedības principus no citas perspektīves – kā es sevi pasniedzu apkārtējai sabiedrībai caur savu ķermeņa valodu. Kā pašam izprast šo neverbālo sevis izpausmi un kā to prasmīgi veidot, lai katrs no mums komunikācijā būtu pieņemts, interesants un patīkams.  

Projekta mērķa sasniegšanā tika izmantotas neformālās mācību metodes, caur kuru daudzveidību un dažādo pieeju tika rasti risinājumi tādām grūtībām kā emociju atpazīšana un vadīšana, motivācijas aktualizēšana, dzīves redzējuma paplašināšana, mentālās veselības stiprināšana ar kurām ikdienā sastopas jaunieši, lai novērstu priekšlaicīgus mācību pārtraukšanas riskus.
 

Noslēdzoties projektam jaunieši pauda pateicību un gandarījumu par apgūto un izzināto. Katrs bija piedzīvojis kādu atklāsmi, kas kalpo par motivāciju turpināt izziņas ceļu.
 

Paldies sakām Bauskas pilsētas pamatskolai, tās jauniešiem par līdzdalību, īpašu paldies par atbalstu skolotājai Vitai Lukšai, paldies arī Bauskas novada pašvaldībai un PuMPuRS par veiksmīgu sadarbību!

Dalība projektā skolēniem tika finansēta no Eiropas Sociālā fonda projekta Nr.8.3.4.0/16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” (PuMPuRS).

pumpurs2.png
pumpurs3.png

Informāciju sagatavoja biedrība " IN-LAAT".


10.08.2021.

_eirop_soc_fonds_lv_id_eu_logo_ansamblis_esf_bw_0(2).jpg

Noslēdzies izglītojošs un aizraujošs vasaras piedzīvojums jauniešiem

Bauskas pilsētas pamatskolā 2021. gada jūnijā un jūlijā tika īstenots biedrības „IN-LAAT” organizētais piecu aktivitāšu projekts „I.am.I".

Projekta mērķis - veicināt jauniešu personības izaugsmi, spēju un talantu apzināšanu, veiksmīgas personiskās dzīves veidošanu, jauniešu kompetenču pilnveidošana,  personīgo mērķu apzināšana un sasniegšana. Palielināt jauniešu motivāciju turpināt formālo izglītību un veicināt viņu aktīvu līdzdalību sabiedrības procesos.

Projekta laikā 20 jaunieši sadraudzējās, saliedējās, trenēja savas sociālās prasmes caur spēlēm, uzdevumiem un citām sadarbību veicinošām aktivitātēm. Skolēni ieskatījās sevī, definēja personīgos mērķus un guva motivāciju kopīgam darbam.

Projekta ietvaros jaunieši apguva pamatzināšanas par mūsdienīgo etiķeti (ikdienas, telefona, galda, ārējā izskata) un tās aktualitāti, praktizēja galda klāšanu, iemācījās locīt salvetes un siet kaklasaiti vairākos veidos.

Dalībnieki ieguva priekšstatu par finanšu kompetenci un izpratni par prasmēm savu personīgo finanšu pārvadīšanai.  Mācījās pelnīt, tērēt, krāt un dalīties!

Jaunieši guva iemaņas veselīga dzīvesveida organizēšanā un trenējās sabalansētas ēdienkartes sastādīšanā, kā arī paplašināja zināšanas par regulārām fiziskajām aktivitātēm un to nepieciešamību ikdienas dzīvē.

Noslēguma dienā projekta dalībnieki demonstrēja savas radošās aktiermeistarības prasmes, diskutēja par bailēm un šķēršļiem, kas rada ilūzijas un traucē rīcībai. Improvizēja ar dzeju, veidojot savstarpējās sadarbības pamatnosacījumus.



Projekta noslēguma pasākumā jaunieši saņēma pārsteiguma dāvanas un mielojās ar kliņģeri.

Vairāk informācijas par projekta īstenošanas gaitu var iegūt sociālā tīkla Faceebook lapā „IAMI projekts” un Instagram lapā „IAMI_projekts”.

Liels paldies Bauskas pilsētas pamatskolai, īpaši skolotājai Ilutai Somai par veiksmīgu sadarbību, kā arī pateicamies „PuMPuRS” un Bauskas pilsētas pašvaldībai!

Nodarbības atbalsta Eiropas Savienības finansēts projekts Nr. 8.3.4.0/16/I/001 „Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas risku samazināšanai”.

Informāciju sagatavoja biedrība „IN-LAAT"


22.02.2021.

_eirop_soc_fonds_lv_id_eu_logo_ansamblis_esf_bw_0(2).jpg

Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.4. specifiskā atbalsta mērķa "Samazināt priekšlaicīgu mācību pārtraukšanu, īstenojot preventīvus un intervences pasākumus" projekts Nr. 8.3.4.0/16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai”

Projekta apraksts

Izglītības kvalitātes valsts dienests (IKVD) īsteno Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 8.3.4.0/16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai”, lai mazinātu to izglītojamo skaitu, kas pārtrauc mācības. Paredzēts iesaistīt vismaz 80% pašvaldību, aptverot ne mazāk kā 665 vispārējās un profesionālās izglītības iestādes.

Projekts veicina ilgtspējīgas sadarbības sistēmas veidošanu starp pašvaldību, izglītības iestādēm, pedagogiem, atbalsta personālu un izglītojamo vecākiem vai pārstāvjiem, lai laikus identificētu izglītojamos ar risku pārtraukt mācības un sniegtu viņiem personalizētu atbalstu.

Pedagogiem tiek sniegta iespēja profesionāli pilnveidoties un stiprināt prasmes darbā ar izglītojamiem. Projekta ietvaros ir izstrādāti metodiskie līdzekļi. Ir izveidota vienota datu bāze, kas nodrošina regulāru informācijas apmaiņu valsts, pašvaldības un izglītības iestādes līmenī par izglītojamiem, kuriem identificēts risks pārtraukt mācības, veiktajiem preventīvajiem pasākumiem un to rezultātiem. Tas nodrošina pilnvērtīgu statistiku, kā arī ļauj ilgtermiņā izvērtēt pasākumu efektivitāti.

Projekts atbalsta arī jauniešu NVO iniciatīvas, lai aktualizētu mācību pārtraukšanas problēmu pašu jauniešu vidū, ar vienaudžu palīdzību uzrunātu izglītojamos un iesaistītu viņus aktivitātēs. Pasākumi vērsti uz agrīnu problēmu diagnostiku un risinājumiem.

Ar pašvaldību starpniecību tiek nodrošināts individuālais atbalsts izglītojamiem, kuri varētu pārtraukt mācības finanšu resursu trūkuma dēļ, piemēram, tiek kompensēti izdevumi par transportu, ēdināšanu, dienesta viesnīcu, u.c. Tomēr galvenais projekta fokuss ir nevis īslaicīga finansiālās palīdzības sniegšana, bet gan ilgtspējīga visaptveroša mehānisma radīšana, kas veido atbalstošu un iekļaujošu vidi ikvienam izglītojamam.

Mērķgrupa

  • Vispārizglītojošo skolu izglītojamie no 5. līdz 12. klasei;
  • Profesionālo izglītības iestāžu audzēkņi no 1. līdz 4. kursam (arī izglītojamie vispārējās izglītības iestādēs, kuras īsteno profesionālās izglītības programmas).

Ko iegūst izglītojamie?

Katram projektā iesaistītajam izglītojamajam pedagogs semestra sākumā izveido individuālo atbalsta plānu (IAP), kurā izvērtē mācību pārtraukšanas riskus un paredz nepieciešamos atbalsta pasākumus šo risku mazināšanai:

  • pedagogu un atbalsta personāla konsultācijas/konsultatīvo atbalstu (pedagogs, psihologs, sociālais pedagogs, pedagoga palīgs, speciālās izglītības pedagogs, surdotulks, asistents, ergoterapeits);
  • sabiedriskā transporta biļešu kompensācijas;
  • naktsmītņu izdevumu kompensācijas;
  • ēdināšanas izdevumu kompensācijas;
  • individuālo mācību līdzekļu iegādes izdevumu kompensācijas;
  • individuālās lietošanas priekšmetu iegādes izdevumu kompensācijas;
  • speciālā transporta izdevumu kompensācijas;
  • iespēju iesaistīties Jauniešu NVO projektos pašvaldībās.

Ko iegūst pedagogi?

  • iespēju un resursus individuāli strādāt ar skolēniem, kuriem tas nepieciešams;
  • profesionālās kompetences pilnveidi;
  • seminārus;
  • supervīzijas;
  • darbnīcas;
  • konferences;
  • metodiskos atbalsta līdzekļus;
  • sistēmu priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas risku identificēšanai un novēršanai.

Projekta īstenošanas laiks: 03.2017. – 12.2022.

Kā iesaistīties projektā?

Par projekta sadarbības partneriem var kļūt ikviena Latvijas pašvaldība vai valsts profesionālās izglītības iestāde. Pašvaldības un valsts profesionālās izglītības iestādes var iesaistīties gan šobrīd, gan vēlāk visā projekta īstenošanas periodā. Arī pašvaldībā esošās izglītības iestādes var tikt iesaistītas pakāpeniski, ja nav iespējams vienlaikus iesaistīt visas.

Pašvaldību pārstāvjiem iesakām kontaktēties ar attiecīgo projekta reģionālo koordinatoru, lai uzzinātu vairāk par iesaistīšanos projektā (skat. sadaļu “Kontakti”).

Visa aktuālā informācija, kas nepieciešama projekta īstenotājiem, atrodama projekta mājas lapā: : http://pumpurs.lv/lv/projekta-dalibniekiem

Bauskas novadā:

Bauskas novads projektā “PuMPuRS” iesaistās no 2017.gada novembra. Sākuma periodā ar četru mācību iestāžu- Bauskas pilsētas pamatskola, Īslīces pamatskola, Mežotnes sākumskola) un Vecsaules pamatskola- līdzdalību.

2020./2021.mācību  gadā projektā darbojas Bauskas pilsēta pamatskola, Vecsaules pamatskola,  Griķu pamatskola, Codes pamatskola, Bauskas 2.vidusskola, Bauskas Valsts ģimnāzija  un Mežotnes sākumskola.  Katru mācību semestri sagatavojam aptuveni deviņdesmit individuālos plānus, tas dod iespēju skolēniem novadā palīdzēt apgūt zināšanas, kas dažādu iemeslu dēļ nav iegūtas tiešajā mācību procesā. Individuālās konsultācijas skolēniem pedagogi organizē gan attālināti, gan klātienē.

Codes pamatskolas koordinatore Sigita Cikota saka:

 “Projekts „Pumpurs” lielisks atbalsts izglītojamajiem, kuriem ir zema mācību motivācija, grūtības mācību satura apguvē, zemi mācību sasniegumi u.c.riski. Projektā iesaistītie pedagogi atzinīgi novērtē iespēju sniegt individuālu atbalstu šiem izglītojamajiem.

Lai veicinātu pedagogu izpratni par priekšlaicīga mācību pārtraukšanas (PMP) riskiem, š.g. 18.-20.janvārim Zoom platformā notika Pumpura 3 modeļu kursi – darbnīcas, kurās piedalījās 19 Codes pamatskolas pedagogi. Kursos akcentēja mācību procesa modelēšanu, lai mazinātu priekšlaicīga mācību pārtraukšanas (PMP) riskus.

  • Tika piedāvāti daudzveidīgi metodiskie atbalsta materiāli gan skolēnu, gan pedagogu pašizzināšanai.
  • Pasniedzēja ieteica dažādas rekomendācijas sadarbībai ar vecākiem.
  • Kopīgi meklējām risinājumus PMP risku mazināšanai mūsu skolā.
  • Ar iegūtajiem metodiskajiem materiāliem var papildināt mācību un audzināšanas darbu.”
  • Kursos akcentēja mācību procesa modelēšanu, lai mazinātu priekšlaicīga mācību pārtraukšanas (PMP) riskus.
  • Tika piedāvāti daudzveidīgi metodiskie atbalsta materiāli gan skolēnu, gan pedagogu pašizzināšanai.
  • Pasniedzēja ieteica dažādas rekomendācijas sadarbībai ar vecākiem.
  • Kopīgi meklējām risinājumus PMP risku mazināšanai mūsu skolā.
  • Ar iegūtajiem metodiskajiem materiāliem var papildināt mācību un audzināšanas darbu.”

26.02.2019.

L%C4%ABgas%20kirilko.jpg

Bauskas novada izglītības iestādes aktīvi darbojas ESF projektā “PuMPuRS”

Izglītības kvalitātes valsts dienests sadarbībā ar Bauskas novada domi īsteno Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 8.3.4.0/16/I/001 "Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas risku samazināšanai" (projekts “PuMPuRS”), lai mazinātu to bērnu un jauniešu skaitu, kas pārtrauc mācības un nepabeidz skolu. Visā valstī paredzēts iesaistīt vismaz 80% pašvaldību, aptverot 614 vispārējās un profesionālās izglītības iestādes.

Bauskas novads projektā “PuMPuRS” iesaistās no 2017.gada novembra. Sākuma periodā ar četru mācību iestāžu- Bauskas pilsētas pamatskola, Īslīces vidusskola (šogad-pamatskola), Mežotnes pamatskola (šogad-sākumskola) un Vecsaules pamatskola- līdzdalību. Šajā mācību gadā projektam pievienojušās Bauskas sākumskola, Mežgaļu pamatskola, Griķu pamatskola, Codes pamatskola, Bauskas 2.vidusskola un Bauskas Valsts ģimnāzija.  Projekts veicina ilgtspējīgas sadarbības sistēmas veidošanu starp pašvaldību, skolu, pedagogiem un vecākiem, lai laikus identificētu bērnus un jauniešus ar risku pārtraukt mācības un sniegtu viņiem personalizētu atbalstu. Skolotājiem tiek sniegta iespēja profesionāli pilnveidoties un stiprināt prasmes darbam ar jauniešiem, tiks izstrādāti arī metodiskie līdzekļi. Tiks veidota arī vienota datu bāze, kas nodrošinās regulāru informācijas apmaiņu valsts, pašvaldības un skolas līmenī par identificētajiem skolēniem un audzēkņiem ar risku pārtraukt mācības, veiktajiem preventīvajiem pasākumiem un to rezultātiem. Tas, pirmkārt, sniegs pilnvērtīgu statistiku un, otrkārt, ļaus ilgtermiņā izvērtēt pasākumu efektivitāti. Projekts atbalsta arī jauniešu NVO iniciatīvas, lai aktualizētu mācību pārtraukšanas problēmu pašu jauniešu vidū, ar vienaudžu palīdzību uzrunātu skolēnus un iesaistītu viņus aktivitātēs.

Pasākumi vērsti uz agrīnu problēmas diagnostiku un risinājumu, lai novērstu samilzušu situāciju risināšanu, kas prasītu daudz vairāk resursu un varētu būt mazāk efektīva. Projekta mērķgrupa ir:

  • vispārizglītojošo skolu skolēni no 5. līdz 12.klasei,
  • profesionālās izglītības iestāžu audzēkņi no 1. līdz 4. kursam (arī vispārējās izglītības iestāžu, kuras īsteno profesionālās izglītības programmas).

Katram projektā “PuMPuRS” iesaistītajam skolēnam pedagogs vai psihologs semestra sākumā izveido individuālo atbalsta plānu, kurā izvērtē mācību pārtraukšanas riskus un paredz nepieciešamos pasākumus šo risku mazināšanai. Mūsu novadā atbalstīti 105 individuālie atbalsta plāni, tātad varam palīdzēt 105 skolēniem dažādās novada izglītības iestādēs. Projekts “PuMPuRS” sniedz šādu atbalstu-konsultācijas (pedagogs, psihologs, sociālais pedagogs, pedagoga palīgs, speciālās izglītības pedagogs, surdotulks, asistents, ergoterapeits). Projekts ir iespēja un resurss individuāli strādāt ar skolēniem, kuriem tas nepieciešams.

Līga Kirilko, 
projekta novada koordinatore, 
Bauskas novada administrācijas Izglītības nodaļas metodiķe


31.10.2017.

Bauskas novadā projektā plānots mazināt priekšlaicīgu mācību pārtraukšanas risku

L%C4%ABgas%20kirilko.jpg

Priekšlaicīga mācību pamešana nelabvēlīgi ietekmē turpmāko dzīvi un nodarbinātību, palielina sociālās atstumtības un nabadzības risku. Tādēļ projekta laikā paredzēts ieviest Īslīces vidusskolā, Mežotnes pamatskolā, Vecsaules pamatskolā un Bauskas pilsētas pamatskolā sistēmisku atbalstu priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas risku samazināšanai.

Tiks sniegts gan individuālais materiālais un konsultatīvais atbalsts izglītojamiem ar priekšlaicīgu mācību pārtraukšanas risku, gan sistēmiskais atbalsts riska grupas identificēšanai un uzskaitei, atbalstošas mācību vides izveidošanai, pedagogu profesionālajai pilnveidei un jauniešu iniciatīvu projektiem.

Plānotais kopējais attiecināmais finansējums ir 39 812 376 eiro, tai skaitā Eiropas Sociālā fonda finansējums 33 840 519 eiro un valsts budžeta finansējums 5 971 857 eiro.

Darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 8.3.4. specifiskā atbalsta mērķa “Samazināt priekšlaicīgu mācību pārtraukšanu, īstenojot preventīvus un intervences pasākumus” projekts Nr.8.3.4.0/16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai”.

Bauskas novada administrācijas
Izglītības nodaļas metodiķe
Līga Kirilko